Regulamin Sklepu Internetowego MESOESTETIC

 

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego mesoestetic.pl. Sklep prowadzi MESOESTETIC SOCIEDAD DE RESPONSABILIDAD LIMITADA (Sp. z.o.o.) Oddział w Polsce, zwany dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    1. adres e-mail [email protected] dedykowany do obsługi Sklepu internetowego;
    2. formularz kontaktowy dostępny na stronie https://pomoc.mesoestetic.pl/hc/pl/requests/new dedykowany do porad i pozostałych zapytań.

II. Definicje

  Cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych w walucie polskiej, którą Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za zakupiony Towar;

  1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Dostawa - oznacza dostarczenie Kupującemu przez Sprzedawcę, za pośrednictwem dostawcy współpracującego ze Sprzedawcą, zamówionego przez Kupującego Towaru.
  3. Kupujący – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, w tym osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
  4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm.);
  5. Konto – przydzielony danemu Kupującemu indywidualny panel na Stronie Internetowej, za pomocą którego Kupujący może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla niej zawodowego charakteru;
  7. Przedsiębiorca - osobę fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, z wyłączeniem osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, zawierającej Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla niej zawodowego charakteru;
  8. Regulamin – niniejszy regulamin;
  9. Sklep internetowy – sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej mesoestetic.pl, w którym można nabywać Towary, których dystrybutorem jest Sprzedawca.
  10. Towar – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, który może być przedmiotem Umowy sprzedaży;
  11. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym;
  12. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Kupujących drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.);
  13. Sprzedawca - MESOESTETIC SOCIEDAD DE RESPONSABILIDAD LIMITADA (Sp. z.o.o.) Oddział W Polsce, z numerem identyfikacji podatkowej (C.I.F.) PL 5213927077, z siedzibą pod adresem: C/de la Tecnologia, 25, 08840, Viladecans, Barcelona (Hiszpania) // Sielecka 35, 00-738 Warszawa (Polska)
  14. Strona Internetowa Sklepu – oznacza stronę internetową mesoestetic.pl
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.);
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.);
  17. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towaru.

III. Ogólne zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

 Korzystanie ze Sklepu Internetowego obejmuje wszelkie działania podejmowane przez Kupującego, zmierzające do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.

  1. Minimalne wymogi techniczne do korzystania ze sklepu internetowego są następujące:
    1. Komputer lub elektroniczne urządzenie mobilne z systemem operacyjnym z aktualnie wspieraną przez producenta wersją,
    2. dostęp do Internetu,
    3. przeglądarka internetowa,
    4. dostęp do poczty elektronicznej (w przypadku składania Zamówień lub korzystania z Usług),
  2. Składanie Zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie wymaga założenia Konta i może być również dokonane bez rejestracji.
  3. Zakazane jest przekazywanie przez Kupującego treści zabronionych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz wykorzystywanie przez Kupującego Sklepu Internetowego oraz Strony Internetowej Sklepu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.
  4. Sprzedaż Towarów oraz świadczenie innych usług przez Sprzedawcę odbywa się na zasadach wskazanych w Regulaminie. Kupujący składając Zamówienie lub korzystając z innych usług ma możliwość zapoznania się z Regulaminem i akceptuje jego treść poprzez odpowiednie zaznaczenie na stronie Sklepu internetowego. Regulamin jest dostępny dla Kupującego na stronie mesoestetic.pl w każdej chwili w formie umożliwiającej jego pobranie, zapisanie i wydrukowanie.

 IV. Usługi 

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego następujące nieodpłatne usługi:
    1. prowadzenie Konta,
    2. newsletter (Mesoestetic Beauty Club)
  2. Usługi świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji.
  4. Rejestracja dokonywana jest poprzez wypełnienie przez Kupującego formularza rejestracyjnego udostępnianego na Stronie Internetowej Sklepu. Rejestracja wymaga ustalenia indywidualnego hasła do Konta (minimum 8 znaków). Rejestracja wymaga zaznaczenia przez Kupującego pola w formularzu rejestracyjnym poświadczającego zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptację. Podczas rejestracji Kupujący może również, przez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym, wyrazić zgodę na przesyłanie newslettera na adres poczty elektronicznej wskazany przy rejestracji.
  5. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Kupującego żądania usunięcia Konta.
  6. W przypadku naruszenia przez Kupującego któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca może wypowiedzieć Usługę prowadzenia Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
  7. Usługa newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej wiadomości w formie elektronicznej zawierających informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy lub o promocjach na produkty i usługi dostępne w ofercie Sprzedawcy.
  8. Usługa newsletter może być świadczona tylko dla Kupujących, którzy wyrazili na nią zgodę przy rejestracji lub w okresie późniejszym. Usługa newsletter nie wymaga posiadania Konta na Stronie Internetowej Sklepu.
  9. Sprzedawca i Kupujący mogą w każdym czasie wypowiedzieć Usługę newslettera ze skutkiem natychmiastowym. Kupujący może wypowiedzieć Usługę newslettera przesyłając odpowiednie oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  10. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na Stronie Internetowej Sklepu.

V. Zamówienia 

  1. Informacje o Towarach zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Złożenie zamówienia nie wymaga założenia Konta i może być również dokonane bez rejestracji.
  3. Zamówienia składane są poprzez dodanie Towaru do Zamówienia w sposób określony w pkt. 4 oraz wypełnienie formularza elektronicznego Zamówienia dostępnego na Stronie Internetowej Sklepu stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Sprzedawca przesyła następnie na adres elektroniczny Kupującego wskazany przy złożeniu Zamówienia informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji, która stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Kupującego i z chwilą jej otrzymania przez Kupującego dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.
  4. Dodanie Towaru do Zamówienia następuje poprzez wybór polecenia „Dodaj do koszyka” dostępnego pod prezentacją Towaru w formie słownej i graficznej na Stronie Internetowej Sklepu.
  5. W elektronicznym formularzu Zamówienia Kupujący:
    1. wskazuje sposób dostawy spośród podanych na Stronie Internetowej Sklepu,
    2. wskazuje formę płatności spośród dostępnych na Stronie Internetowej Sklepu,
    3. podaje dane potrzebne do realizacji Zamówienia, w tym: imię i nazwisko, firmę (opcjonalnie), adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail,
    4. oświadcza, poprzez zaznaczenie stosownego pola, że zapoznał się z treścią Regulaminu, w tym uprawnieniem do odstąpienia od Umowy i akceptuje jego treść,
  6. Podanie danych wskazanych powyżej w pkt 5 jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania Zamówienia. Sprzedawca przesyła Kupującemu na podany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie warunków sprzedaży, a realizacja Zamówienia następuje zgodnie z pkt. VII(4) Regulaminu.

VI. Dostawa 

  1. Dostawa Towarów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Towarów realizowana jest przez dostawcę współpracującego ze Sprzedawcą widniejącego w elektronicznym formularzu Zamówienia.
  3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłaty za Dostawę Towaru.
  4. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
  5. W dniu wysyłki Towaru do Kupującego na adres elektroniczny wskazany przy złożeniu Zamówienia Sprzedawca przesyła informację o nadaniu przesyłki.

 

VII. Ceny i sposoby płatności 

  1. Ceny Towarów zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepu są cenami brutto, zawierającymi aktualną stawkę podatku VAT. Ceny nie zawierają opłat za Dostawę i wszelkich innych dodatkowych kosztów, o których Kupujący informowany jest przy składaniu Zamówienia za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego na Stronie Internetowej Sklepu.
  2. Kupujący dokonuje zapłaty za zamówione Towary za pomocą płatności elektronicznych wskazanych w elektronicznym formularzu dostępnym na Stronie Internetowej Sklepu.
  3. Kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówiony Towar niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, z wykorzystaniem sposobu płatności udostępnionego na stronie internetowej Sklepu.
  4. Realizacja Zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu zapłaty za zamówione Towary wraz z ewentualnymi kosztami dostawy na rachunku bankowym Sprzedawcy.

VIII. Odstąpienie od Umowy       

  1. Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym Konsument objął Towar w swoje posiadanie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu.  
  2. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu, Konsument może skorzystać z formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
  4. W przypadku odstąpienia Konsumenta od Umowy powinien on zwrócić Towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy:

       FM Logistic (Mesoestetic)

       Stefana Batorego  1

        05-870 Błonie, Poland

  1. W przypadku odstąpienia Konsumenta od Umowy, Sprzedawca w terminie 14 dni, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym zapłacone przez Konsumenta koszty Dostawy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, z jakiego skorzystał Konsument.
  2. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu
  3. Konsument ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych, . przypadku gdy Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu został otwarty, użyty, testowany, czy została zdjęta folia.

IX. Rękojmia dla Przedsiębiorców

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową sprzedaży, wolny od wad fizycznych i prawnych.
  2. Wobec Kupującego będącego Przedsiębiorcą Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
  3. Oświadczenia dotyczące skorzystania z uprawnień z rękojmi należy kierować na adres Sprzedawcy: [email protected]
  4. Przedsiębiorca wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi obowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy wskazany w pkt 3, dołączając do niego dowód zakupu. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

X. Odpowiedzialność Sprzedawcy za zgodność Towaru z Umową wobec Konsumentów 

  1. W razie braku zgodności Towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w poniższych punktach.
  2. Towar jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
  3. Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z Umową, musi:
    1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
      1. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      2. przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      3. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy;
    3. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
    4. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową w zakresie, o którym mowa w pkt 3, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w pkt 3, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
  5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności towaru z Umową.
  6. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Towaru z Umową określonego w pkt 5, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
  7. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  8. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
  9. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową, wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
  10. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, ponosi Sprzedawca.
  11. Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta towar na swój koszt.
  12. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.
  13. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową zgodnie z pkt 8;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową zgodnie z pkt 10-11;
    3. brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową;
    4. brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt 8-11;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  14. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową.
  15. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
  16. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z Umową jest istotny.
  17. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
  18. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  19. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  20. Konsument może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez Sprzedawcę obowiązków wynikających z pkt 8-19.
  21. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację Konsumenta wynosi - w przypadku reklamacji z tytułu braku zgodności Towaru z Umową - 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uważa się, że uznał reklamację.

 XI. Gwarancje producentów 

  1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, o której mowa w pkt 1,  informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na Stronie Internetowej Sklepu.

XII. Zgłoszenie reklamacji w zakresie świadczenia Usług 

  1. Kupujący może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Strony Internetowej Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Mesoestetic, Sielecka 35, 00-738 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej [email protected]
  2. W reklamacji Kupujący powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer Zamówienia, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe - do poinformowania w tym terminie Kupującego, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Kupującego do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Kupującego.

XIII. Ochrona danych osobowych

 

Informacje w zakresie ochrony Danych Osobowych zawarte są w odpowiedniej klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do Regulaminu oraz w polityce prywatności (https://www.mesoestetic.pl/polityka-prywatnosci).

XIV. Postanowienia końcowe 

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
  2. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Sprzedawca informuje Kupującego będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów, w szczególności rzeczników praw konsumenta.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach Konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, którymi są zmiany przepisów prawa, przyczyny techniczne lub organizacyjne dotyczące Sprzedawcy. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Kupujący zostanie poinformowany poprzez informację na Stronie Internetowej Sklepu, zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. Do Zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu będzie miał zastosowanie Regulamin w wersji obowiązującej na dzień złożenia Zamówienia. W przypadku gdy Kupujący posiadający Konto nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem : 23.01.2024  

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu - Formularz odstąpienia od umowy

 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ

Mesoestetic, S.L. z siedzibą w Barcelonie, działająca poprzez Mesoestetic, Sociedad De Responsabilidad Limitada (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce (przekazywana zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO”)

 

  1. Mesoestetic, S.L. z siedzibą w Barcelonie, Carrer De la Tecnologia 25, 08840 Viladecans Barcelona, Hiszpania, wpisana do Registro Mercantil De Barcelona pod nr: B60466224 działająca w Polsce poprzez Mesoestetic, Sociedad De Responsabilidad Limitada (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce, z siedzibą Warszawie, ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000891726, NIP: 1080024315, REGON: 388604214, (dalej jako „Mesoestetic” lub „Administrator”), informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych.

Kontakt z Administratorem możliwy jest za pomocą:

  1. Administrator przetwarza dane osobowe:
    1. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – na podstawie zgody udzielonej przez Panią/Pana;
    2. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej z Administratorem (dalej jako „Umowa”) za pośrednictwem sklepu internetowego.
    3. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora tj. w szczególności zapewnienia najwyższych standardów świadczenia usług i sprzedaży towarów, poinformowania o pozostawionych w koszyku towarów w celu ich zakupu oraz zapewnienia ochrony prawnej Administratora, m.in. w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu wykonania obowiązków przewidzianych przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  2. Zakres danych osobowych, przetwarzanych przez Administratora w celu wskazanym w pkt 2 powyżej obejmuje następujące Pani/Pana dane osobowe:
    1. Imię i nazwisko;
    2. Adres korespondencyjny
    3. adres poczty elektronicznej (e-mail);
    4. nr telefonu.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (zautomatyzowane podejmowanie decyzji), w tym nie będą podlegały profilowaniu.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy.
  5. Dane osobowe mogą być ujawniane przez Mesoestetic podmiotom z nim współpracującym, podmiotom z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek, podmiotom świadczącym usługi rachunkowo - księgowe, prawne i windykacyjne, podmiotom zajmującym się doradztwem podatkowym, podmiotom świadczącym usługi fakturowania oraz archiwizacji. Dodatkowo dane osobowe mogą być przekazywane przez polski oddział Mesoestetic do centrali w Hiszpanii, jak również do spółek z grupy Mesoestetic (transgraniczne przekazanie danych w ramach Unii Europejskiej).

Odnośnie do podmiotów z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek, dane osobowe są przekazywane przez Administratora do spółki United Parcel Service, Inc. (oraz spółki powiązanej UPS Polska sp. z o.o. oraz Poltraf Sp. Z o.o. – dalej jako UPS), który będzie pełnił samodzielnie rolę administratora Pani/Pana danych osobowych. Przekazanie danych osobowych następuje w związku z koniecznością zapewnienia dostaw produktów Mesoestetic, zgodnie ze złożonymi przez Państwa zamówieniami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez UPS znajdują się pod adresem: https://www.ups.com/pl/pl/help-center/legal-terms-conditions/privacy-notice.page oraz https://poltraf.pl/nota_prywatnosci.html

  1. Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji Umowy oraz po jej zakończeniu przez okres wymagany przepisami prawa oraz do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń pomiędzy stronami, wynikających z Umowy.
  2. Prawa przysługujące w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
  • prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz żądania ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania np. w sytuacji, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne),
  • prawo żądania usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych,
  • prawo przenoszenia danych do innego administratora tj. prawo otrzymania od Administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Administrator przesłał dane do innego administratora. Jednakże Administrator zrobi to, tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do danych przetwarzanych na podstawie Umowy,
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność przetwarzania danych przez Administratora do momentu cofnięcia zgody;
  • wniesienie sprzeciwu - w przypadkach, kiedy Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu. Sprzeciw należy wnieść na adres poczty elektronicznej [email protected]
  • lub na adres siedziby Administratora z dopiskiem „Ochrona Danych Osobowych”.
  1. W razie skorzystania z przysługujących praw, Administrator dołoży wszelkich starań i podejmie niezbędne działania w celu ich realizacji.
  2. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

ostatnie wersje

24-01-24